NEMETH

13.1.06

O tema de moda

Eu case que nin me enterei, pero non paran de falar do asunto en todas partes. Así que vou eu meter tamén baza tamén...
A lei non se notou case que nada, agás nos postos de traballo. E pra falar a verdade, é onde mellor a vexo. No meu lugar de traballo teño a abriga de estar. Nembargantes, nos locais de lecer e bares eu decido se vou ou non (como facía antes, que xa tiña en conta a cantidade de fume prá escolla). Xa circulan listaxes de locais sen fume por cidades. Da xente fumadora coa que teño falado están na maioría contentos ou cando menos indiferentes. Din que fuman ben menos que antes, xa que onde fumaban até 15 pitillos mentres traballaban, agoran só botan 1 ou dous. Os problemas virán dos que xa os daban antes: xente irrespectuosa co próximo que son os menos.

Pra relaxar o ambiente... unha ollada divertida dende o Xapón.