NEMETH

22.5.06

Cine e Guerra Civil...


O s�bado fun ver a pel�cula �Por qu� morir en Madrid? no Cinema Dor� da Filmoteca Espa�ola (en Lavapi�s). � un interesant�simo filme de contrapropaganda franquista, feito como reacci�n e contestaci�n a outra pel�cula do director franc�s Fred�reci Rossif titulada Morir en Madrid. Interesante porque se pode contrastar nunha mesma sesi�n os dous extremos da propaganda, a fascista e a esquerdista. Por riba da pel�cula orixinal de Rossif, un locutor vai comentando, rebatendo e por veces ridiculizando o que nela se di e como se di. Por certo, que teima a do locutor este con Espa�a, mimadri�a!
Do resto, s� se salva o xantar domingueiro n'As Maceiras (perti�o do Prado, na r�a Jes�s) grazas � compa�a e � papatoria (polbo, mexill�ns, arroz mari�eiro e godello! pra rematar con melindres, filloas, tortas de queixo e santiago e xastreus).
E pra rematar, despois de ir arrastrando d�as, unhas d�cimas de febre, malestar xeral, conxesti�n nasal... que estou feito unha merdi�a. Voume drogarme con antibi�ticos e a me deitar, boa semana!

2 Comments:

  • Eu tamén ando drogado e aparvado por culpa das catarreiras. "Maldita primavera", cantaba a xenial Yuri. Pois iso, que pase lixeira.

    By Blogger Veloso, at 9:43 da manhã, maio 23, 2006  

  • Eu tamén teño a sensación de estar voando, estou despistada, cansa, en fin debe ser este tempiño...
    Encantoume a apreciación que fai Veloso da xenial Yuri cun baile dela ainda nos animamos.

    Unha aperta.
    ;)

    By Anonymous Anónimo, at 11:10 da tarde, maio 24, 2006  

Enviar um comentário

<< Home