NEMETH

5.4.06

Xa volvo ter PC

Por fin. Xa non ando de prestado. Ando a tunealo e deixalo completiño, así que hoxe non teño moito tempo de andar a postear (así compenso as miñas lerias e parrafadas destes últimos días). Graciñas polos comentarios de benvida. Cando aterre en Kompostela acordareime de tod@s. Sodes macanudos.
Por certo, Raquelinha, acertaches a pór ben os comentarios. Non o dubidei nunca ;)
Besbellinha, ben cuidado teño, que tanto tempo vivindo polo mundo e aínda teño capacidade de sorpresa e cautela abondo pra saber cando é mellor liscar. De todo hai que ver. Non chega á experiencia (nin gañas que teño) do meu acompañante do sábado. Case foi secuestrado pola guerrilla en Colombia (pararon o bus no que viaxaba e escapou polos pelos) e outra vez foi retido nun atraco dun restaurante. Iso sen contar que criarse en Vallekas xa ten que ser...
E benvido o comentario de Manoliño. Saquei o carné de conducir en Madrí. Con iso, xa o digo todo :)